Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Εύκολο σπιτικό ψωμί ....Τα δικά μου μυστικά




Υλικά:
1 κιλό αλεύρι γ.ο.χ.
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
2 φακελάκια ξηρή μαγιά
1 κ.γ. αλάτι
1/2 κ.γ. ζάχαρη
λίγο ελαιόλαδο
1 ποτήρι νερό χλιαρό προς ζεστό


Εκτέλεση:
Διαλύουμε την μαγιά στο νερό την αφήνουμε 5 λεπτάκια.
Σε μια λεκανίτσα βάζουμε τα υπόλοιπα υλικά και τα ζυμώνουμε ως που να μην κολλάει στα χέρια ή το βάζουμε στον γάντζο του μίξερ.
Ρίχνουμε λίγο αλεύρι στον πάτο της λεκάνης και κάνουμε το ζυμάρι μια μπάλα, σκεπάζουμε με σελοφάν πετσέτα και μια κουβέρτα και το αφήνουμε να ξεκουραστεί για μια ώρα. 
Χωρίζουμε την ζύμη σε 2 ή 3 πιο μικρές δίνουμε το σχήμα που θέλουμε βάζουμε λαδόκολλα ή αλεύρι σε ένα ταψί τοποθετούμε τα ψωμάκια μας και τα αφήνουμε να ξεκουραστούν για άλλα 20 λεπτά.
προθερμαίνουμε τον φούρνο αυτά τα 20 λεπτά.
ψήνουμε στους 180 Βαθμούς (ανάλογα τον φούρνο για να σας βοηθήσω εγώ στους 180 ψήνω όλα τα φαγητά μου ειναι μέτρια προς δυνατή θερμοκρασία αφού ο φούρνος μου πάει ως 220) για μία ώρα στο πάνω κάτω ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΑΕΡΑ. 
Εγώ σε κάποια ψωμάκια έχω βάλει ηλιόσπορους , ρίνανη και ακόμα έχω βάλει και σουσαμάκι βάλτε φαντασία
και καλή Όρεξη 
  
Της Λένας Χωραϊτου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες