Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Πως αποξηραίνουμε Βότανα.Τα δικά μου Μυστικά

Φίλοι μου φέτος το καλοκαίρι αντί για λουλούδια (που τα αγαπώ πολύ) είπα να δώσω βάρος στα βότανα. Έτσι το μπαλκόνι μου γέμισε με γλάστρες με θυμάρι, λεμονοθύμαρο, Βασιλικό δενδρολίβανο, λουίζα, ρίγανη. έκανα ένα ας πούμε τεστ. Ως παιδί της πόλης που δεν είχα καμία επαφή με τη διαδικασία του να φτιάχνεις μόνη σου βότανα, η μόνη μου επαφή ήταν αυτή του             " αγοράζω το σακουλάκι από το σούπερ".  Έβλεπα  την πεθερά μου όμως κάθε χρόνο μα το κάνει και έτσι αποφάσισα να το δοκιμάσω. Η αλήθεια είναι πως είναι τόσο εύκολο να το κάνεις και πως δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του σούπερ.
Και δεν είναι μόνο η διαδικασία που με ενθουσίασε, ή η χαρά της δημιουργίας, αλλά το άρωμα που πραγματικά δεν έχει καμία σχέσει με τα έτοιμα.
Έτσι λοιπόν αποφάσισα να σας πω τον τρόπο που θα μπορέσετε να το κάνετε εύκολα και εσείς.
Βήμα Πρώτο. Να έχουμε το φυτό
Βήμα Δεύτερο. Κόβουμε το φυτό με ψαλίδι
Βήμα Τρίτο. Το πλένουμε καλά το βάζουμε σε τρυπητό και το αφήνουμε να φύγουν να ζουμιά. Εγώ το αφήνω καμιά ώρα.
Βήμα Τέταρτο. Βάζουμε μια πετσέτα κουζίνας σε ένα ταψί και απλώνουμε το πλυμένο φυτό.
τις επόμενες ώρες θα το δείτε και μόνοι σας η πετσέτα θα κάνει την δουλειά της και τα φυτά θα στεγνώσουν, τότε την βγάζετε και αφήνετε τα φυτά να αποξηρανθούν στο ταψί.
Για να σας βοηθήσω λίγο παραπάνω π.χ. το θυμάρι μου αποξηράνθηκε σε 1,5 μέρα η ρίγανη σε 4 ημέρες.
Την ρίγανη την τρίβω με τα χέρια μου σε ένα μεγάλο ταψί ως που να γίνει ψιλή και μετά την βάζω στο βαζάκι.
τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται κατά την δική μου γνώμη βέβαια οπότε ανάλογα πως τα θέλετε εσείς θα τα κάνετε.
Για το δενδρολίβανο και γενικά φυτά μεγάλα καλό είναι να τα απλώσετε πάνω σε ένα τραπεζομάντιλο. Εγώ το άπλωσα σε μια απλώστρα μέσα στην κουζίνα. Μπορεί οπτικά να μην είναι όμορφο αλλά θα κάνετε υπομονή λίγες μέρες. Αν έχετε μια καθαρή αποθήκη βέβαια θα το βάλετε εκεί εγώ δεν έχω οπότε το έβαλα στην κουζίνα.
Τον Βασιλικό η αλήθεια είναι τον χρησιμοποιώ πολύ αλλά δεν τον έχω αποξηράνει τον πλένω και τον βάζω στην κατάψυξη έτσι κάνω υπέροχη πέστο που λατρεύω.
Ελπίζω να σας βοήθησα. Αν έχετε  απορίες μπορείτε να με ρωτήσετε στείλτε μήνυμα στη σελίδα του Facebook
Της Λένας  Χωραϊτου

 Διαβάστε για το Δενδρολίβανο  Λεβάντα Λουίζα Θυμάρι  Ρίγανη 
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες