Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Δείτε τις 9 Χειρότερες Δικαιολογίες που έχουν πει Εργαζόμενοι για να μην Πάνε στο Γραφείο

Αυτές τις δικαιολογίες δεν τις έχετε ακούσει ξανά… εκτός αν τις έχετε πει και εσείς στο παρελθόν.
Οι εργοδότες έχουν ακούσει δικαιολογίες και δικαιολογίες από τους υπαλλήλους τους οι οποίοι-σαν άνθρωποι και αυτοί-δεν θέλησαν μια μέρα να πάνε στο γραφείο. Οι πιο κοινές δικαιολογίες είναι αρρώστησα, αρρώστησε το παιδί μου, πέθανε ο παππούς μου και πολλές άλλες που δεν χρειάζεται να αναφέρουμε (ξέρετε εσείς).
Αν νομίζετε, όμως, ότι έχετε ακούσει κάθε δικαιολογία που υπάρχει κάνετε πολύ μεγάλο λάθος. Η εταιρία Career Builder ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της τελευταίας ετήσιας έρευνάς της όπου το 28% των υπαλλήλων που συμμετείχε σε αυτήν παραδέχτηκε πως την περασμένη χρονιά έδωσε τον καλύτερό του εαυτό σε ό,τι αφορά τις δικαιολογίες. Δείτε μερικές από τις χειρότερες δικαιολογίες που έχουν υποθεί ποτέ…
Μόλις έβαλα το σουφλέ στο φούρνο και πρέπει να περιμένω να γίνει.
Η πλαστική εγχείρηση που έκανα χρειαζόταν κάποιες βελτιώσεις και έπρεπε να πάω στο γιατρό.
Ήμουν στο μπάνιο και πήρε ο ύπνος τα πόδια μου. Όταν πήγα να σηκωθώ, έπεσα και στραμπούληξα τον αστράγαλό μου.
Ήμουν στο καζίνο όλο το Σαββατοκύριακο και σήμερα που είναι Δευτέρα μου έχουν μείνει μερικά χρήματα ακόμα για να τα παίξω, οπότε δεν θα έρθω.

Σήμερα σηκώθηκα με πολύ καλή διάθεση και δεν θα έρθω στο γραφείο για να μην μου χαλάσει.
Πέρασα μια βραδιά γεμάτη ποτό και δεν ξέρω πού βρίσκομαι.
Έχω πέτρα στο νεφρό και πρέπει να πάω στο νοσοκομείο για να μου τη βγάλουν.
Η στολή μου έπιασε φωτιά καθώς τη στέγνωνα στο φούρνο μικροκυμάτων.
Το χέρι μου πιάστηκε σε ένα μηχάνημα.
Το δάχτυλο του ποδιού μου σφήνωσε στη βρύση του μπάνιου και θα δυσκολευτώ πολύ να το ξεσφηνώσω.
Όπως καταλαβαίνετε μετά από όλες τις παραπάνω δικαιολογίες η πόρτα της εξόδου για τους συγκεκριμένους εργαζομένους θα έπρεπε να άνοιξε διάπλατα. Το αν απολύθηκαν δεν το γνωρίζουμε. Αυτό που μπορούμε, όμως, να πούμε με σιγουριά είναι πως δύσκολα εργοδότης θα τις δεχόταν εκτός και αν είχε πάρα πολύ χιούμορ.
Πηγή spirossoulis.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες