Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Μαρμελάδα Μπανάνα.... Τα δικά μου μυστικά....

Εύκολη γρήγορη και νόστιμη μαρμελάδα
Υλικά
2 μεγάλες μπανάνες 
 1 κούπα ζάχαρη 
50 gr χυμός από ένα λεμόνι  
κάτω από μισή κούπα νερό 
2 ξύλα κανέλας 

Θα σας πω ακριβώς τι έκανα εγώ.

Έκοψα σε ροδέλες τις μπανάνες και τις έβαλα σε μια κούπα ώστε να το χρησιμοποίησω για να μετρήσω την ζάχαρη.
Με ίδια ακριβώς κούπα έριξα 1 κούπα ζάχαρη. Αν θέλετε να γίνει πιο γλυκιά η μαρμελάδα μπορείτε να βάλετε παραπάνω. 

Έριξα δυο κύβους από την κατάψυξη λεμόνι (την άλλη φορά θα ρίξω τρεις τελικά αλλά είναι θέμα προσωπικής γεύσης) για όσους δεν ξέρουν τι είναι οι δυο κύβοι που αναφέρω ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ 
Διαφορετικά μετράτε 50 γραμμάρια χυμό από φρέσκο λεμόνι.
Έριξα αμέσως μετά κάτω από την μισή κούπα νερό και τα ξύλα κανέλας  και άνοιξα  την κουζίνα.

Σε 10 με 15 λεπτά από την ώρα που άρχισε να βράζει το έκλεισα και πήρα την κατσαρόλα από το μάτι. Όση ώρα είχα την κατσαρόλα μου στη φωτιά ανακάτευα για να μην μου κολλήσει. Όταν είναι έτοιμη η μαρμελάδα θα το καταλάβετε και από το ότι θα αρχίσει να πήζει και να χάνει τα υγρά του. 
Από πιο πριν έχουμε Ετοιμάσει τα βαζάκια μας. Που θα πει πως: Δείτε εδώ 
Υ.Γ. εγώ με αυτά τα υλικά έβγαλα 2 βαζάκια (και ακόμα μισό βαζάκι που καταναλώθηκε ΑΜΕΣΩΣ) 
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ 
Της Λένας Χωραϊτου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες