Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Βασιλικό φάντασμα στοιχειώνει την έπαυλη των Μίντλετον


Βασιλικό φάντασμα στοιχειώνει την έπαυλη των Μίντλετον
Η Λαίδη Frances Winchombe λέγεται ότι εμφανίζεται τα μεσάνυχτα με την άμαξά της και τους τέσσερις ακέφαλους αμαξάδες της στον πύργο των Μίντλετον και περιτριγυρίζει την περιοχή του Μπακλμπέρι.
Η καταραμένη αριστοκράτισσα έβαλε τέλος στη ζωή της, πληγωμένη από την απιστία του συζύγου της.
«Η ιστορία της Λαίδης Winchombe είναι γνωστή εδώ γύρω. Πρόκειται για μια άμαξα με έξι μαύρα άλογα, που την οδηγούν τέσσερις ακέφαλοι αμαξάδες και μέσα κάθεται μια κυρία καλυμμένη με λευκό πέπλο», λέει ένας τοπικός αξιωματούχος.
Τα Χριστούγεννα, οι Μίντλετον κάλεσαν τον Ουίλιαμ και την Κέιτ στον πύργο. Κατά τη διαμονή τους, οι κάτοικοι της πόλης ανέφεραν ότι ακούγονταν περίεργοι θόρυβοι από την άμαξα της λαίδης-φάντασμα, που έκανε βόλτες στο δρόμο έξω από τον πύργο.
Ο ιστορικός Martin J. Wayland αναφέρει για το φάντασμα: «Η Λαίδη Winchcombe συνδέεται με τις οικογένειες των Σπένσερ και των Τσόρτσιλ, όπως και με τη βασιλική οικογένεια, έχει σχέσεις με τους Στιούαρτ, καθώς και μια μακρινή συγγένεια με την πριγκίπισσα Νταϊάνα».
«Η πρώτη αναφορά για το φάντασμά της πάει πίσω στο 1898», προσθέτει. «Πέθανε από ασιτία σε ηλικία 37 ετών, καθώς αρνιόταν την τροφή, πληγωμένη από την εγκατάλειψη του συζύγου της που πήγε να ζήσει με την ερωμένη του. Η σορός της δεν θάφτηκε μέχρι τον Δεκέμβρη, γι' αυτό ο κόσμος πιστεύει ότι η ψυχή της δεν θα έβρισκε ποτέ ανάπαυση».


www.newsbomb.gr

Πριγκίπισσα 2500 ετών με εντυπωσιακά τατουάζ!


Πριγκίπισσα 2500 ετών με εντυπωσιακά τατουάζ! (pics)
Η νεαρή γυναίκα, κατά πάσα πιθανότητα περίπου 25 ετών, βρέθηκε κατά τη διάρκεια αρχαιολογικών ανασκαφών το 1993. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, ανήκε πιθανότατα στη φυλή Pazyryk, νομάδες που κατοικούσαν στην περιοχή για αιώνες. Το σώμα της διατηρήθηκε χάρη στο μόνιμο στρώμα του πάγου και μάλιστα, σύμφωνα με τους επιστήμονες, σε τόσο καλή κατάσταση ώστε κάποιος να μπορεί να δει τα περίτεχνα τατουάζ των ζώων και από ό, τι φαίνεται διάφορων θεοτήτων.
Ένα από τα τατουάζ που « στόλιζαν» το σώμα της απεικονίζει ένα ελάφι με το ράμφος ενός γρύπα και τα κέρατα ενός Αιγόκερου.
«Σε σύγκριση με όλα τα τατουάζ που βρέθηκαν από αρχαιολόγους σε όλο τον κόσμο, αυτά που βρίσκονται στις μούμιες των ανθρώπων Pazyryk είναι τα πιο περίπλοκα και τα πιο όμορφα», είπε η Natalia Polosmak, επικεφαλής της έρευνας, σε συνέντευξή του στους Times της Σιβηρίας. «Είναι πρωτοφανές το επίπεδο της τέχνης του τατουάζ. Απίστευτο.»
Η Polosmak αναφέρει ότι υπάρχουν παλαιότερα παραδείγματα των τατουάζ – στον Oetzi, τον περίφημο "Iceman" από το 3.300 π.Χ. στις ιταλικές Άλπεις, ο οποίος έφερε κάποιες σύντομες, παράλληλες γραμμές στα πόδια του και στο κάτω μέρος της πλάτης του - αλλά δεν έχει υπάρξει καμία διακόσμηση του σώματος τόσο περίτεχνη, όπως αυτή της Πριγκίπισσα Ukok.
Τα τατουάζ ήταν πιθανώς κατασκευασμένα από χρωστικές ουσίες που παρασκευάζονται από καμένα φυτά, πλούσια σε κάλιο. Το δέρμα ήταν προφανώς τρυπημένο με μία βελόνα ή άλλο αιχμηρό αντικείμενο, τριμμένο με ένα μίγμα αιθάλης και λίπους.

www.newsbomb.gr

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Σε αυτό το ηφαίστειο αυτοκτόνησαν 1290 άνθρωποι



Στις 11 Φεβρουαρίου του 1933, μια 21χρονη
λεσβία φοιτήτρια ονόματι Κιγιόκο Ματσουμότο αυτοκτόνησε, πέφτοντας στον κρατήρα του ηφαιστείου Μιχάρα που δεσπόζει στη νήσο Ίζου Όσιμα. Η Ματσουμότο είχε «ξεμυαλιστεί» με τη συμφοιτήτριά της Μασάκο Τομίτα. Οι λεσβιακές, ωστόσο, σχέσεις την εποχή εκείνη θεωρούνταν ταμπού.

Το ζευγάρι, λοιπόν, αποφάσισε να ταξιδέψει μέχρι το ηφαίστειο, όπου η Ματσουμότο θα μπορούσε να θέσει τέρμα στη ζωή της, πέφτοντας από μία ράμπα η οποία επέτρεπε στους επισκέπτες να κοιτάξουν κατευθείαν την κοχλάζουσα λάβα στο κέντρο του κρατήρα.

Σε μία προσπάθεια τουριστικής εκμετάλλευσης της αυτοκτονίας της Ματσουμότο και της δημοφιλίας που είχε αρχίσει να κερδίζει η νήσος Ίζου Όσιμα, μία ακτοπλοϊκή εταιρεία μετονόμασε το σημείο σε «Σημείο Αυτοκτονίας», για να ακολουθήσει το αδιαχώρητο...

Μόνο το 1933 από το συγκεκριμένο σημείο έπεσαν 944 άνθρωποι, ενώ τα επόμενα δύο χρόνια σημειώθηκαν εκεί άλλες 350 αυτοκτονίες, παρουσία μάλιστα θεατών οι οποίοι πήγαιναν εκεί μόνο και μόνο για να παρακολουθήσουν τους αυτοκτονούντες να πηδάνε μέσα στη λάβα.

Μέχρι το ξέσπασμα του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, 45 ζευγάρια λεσβιών πηδούσαν μαζί μέσα στον κρατήρα, ακολουθώντας τη μοίρα της Ματσουμότο και τη μόδα που η ίδια είχε άθελά της δημιουργήσει.

Η «επιδημία» αυτοκτονιών έλαβε τέλος, όταν η ιαπωνική κυβέρνηση αποφάσισε τη φύλαξη του σημείου, ενώ με ειδικό διάταγμα το να αγοράσει κανείς απλό εισιτήριο άνευ επιστροφής θεωρείται μέχρι και σήμερα ποινικό αδίκημα.

Πηγή: http://www.tsekouratoi.gr

ΜΑΡΤΗΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ


Καλό Μήνα!
Βάλατε τον «μάρτη» στο καρπό;
Να βάλετε, γιατί “Ο πόχει κόρην ακριβή του Μάρτη ο ήλιος μην την δει”!
Η παράδοση στην Ελλάδα λέει ότι την τελευταία μέρα του Φλεβάρη φτιάχνουμε το «Mάρτη», ένα βραχιολάκι από κόκκινη και άσπρη κλωστή στο καρπό του χεριού. Σήμερα μόνο τα παιδιά ακολουθούν το έθιμο.

Οδηγίες κατασκευής:
Marths
Βρίσκουμε μια άσπρη και μια κόκκινη κλωστή και σε μήκος λίγο πιο μεγάλο από το καρπό του χεριού μας. Παίρνουμε τη μια κλωστή και κάνουμε ένα κόμπο από τη μια μεριά. Τη στερεώνουμε κάπου και την στρίβουμε ανάμεσα στις παλάμες μας όσο μπορούμε περισσότερο και φτιάχνουμε κόμπο και από την άλλη πλευρά. Το ίδιο κάνουμε και με το άλλο χρώμα.
Πιάνουμε και τις δύο μαζί από τη μια άκρη και τεντώνουμε την άλλη. Όταν τις αφήσουμε ελεύθερες μπερδεύονται μεταξύ τους και έχουμε έτοιμο τον «μάρτη» για να τον δέσουμε στο χέρι μας.
Ο «Μάρτης», είναι ένα πολύ παλιό έθιμο και πιστεύεται ότι έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Ελλάδα, και μάλιστα στα Ελευσίνια Μυστήρια. Οι μύστες των Ελευσίνιων Μυστηρίων, έδεναν μια κλωστή, την «Κρόκη», στο δεξί τους χέρι και το αριστερό τους πόδι.
Από την 1η ως τις 31 του Μάρτη, τα παιδιά φορούν στο χέρι τους, στον καρπό, ένα βραχιολάκι φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, τον «Μάρτη» ή «Μαρτιά». Σύμφωνα με την λαϊκή παράδοση, ο «Μάρτης», προστατεύει τα πρόσωπα των παιδιών από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, για να μην καούν.
Ο «Μάρτης» μένει στο χέρι μέχρι να δούμε το πρώτο χελιδόνι στο τέλος του μήνα. Τότε πετάμε πάνω σε ένα θάμνο, δώρο στο χελιδόνι για να το χρησιμοποιήσει και να φτιάξει τη φωλιά του. Αν όμως το Πάσχα είναι μέσα στον Μάρτη, τον καίνε στην Ανάσταση.
Το άσπρο χρώμα συμβολίζει την αγνότητα και το δεσμό της οικογένειας, η δε κόκκινη συμβολίζει την αγάπη. Οι δύο μαζί κλωστές αποτελούν το δεσμό και την πίστη προς τη θρησκεία.
Ο Μάρτης έχει και ένα ζεστό ήλιο, δυνατό, που καίει και τσουρουφλίζει. Η παράδοση λέγει πως ο ήλιος του Μάρτη μαυρίζει το πρόσωπο και δημιουργεί στίγματα και λεκέδες. “Του Μάρτη ο ήλιος βάφει και πέντε δεν ξεβάφει”. Οι κοπέλες, λοιπόν, έπρεπε να προφυλαχθούν για να μη μαυρίσουν. Γιατί το λευκό δέρμα ήταν ένδειξη καλής καταγωγής. “Ο πόχει κόρην ακριβή του Μάρτη ο ήλιος μην την δει”.

Άσπρο-μαύρο : μια από τις πιο δυνατές τάσεις της σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι 2013.


 Παιχνίδια αντιθέσων με τον κλασικό και πάντα διαχρονικό συνδιασμό άσπρου-μαύρου είδαμε στις πασαρέλες του εξωτερικού. Οι σχεδιαστές διάσημων οίκων όπως Louis Vuitton, Chanel και Céline πόνταραν στα δυνατά κοντράστ και ξεχώρισαν με τις δημιουργίες τους. Πάρτε μια γεύση…

Louis Vuitton
 Με το γνωστό πια εφέ της "σκακιέρας¨ και με εμφανείς επιρροές από τα 60's ο σχεδιαστής του οίκου, Μαρκ Τζέικομπς, έκανε τη διαφορά στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού.

VUI 0160.450x675


Balmain
Με τα δυνατά graphic σχέδια σε άσπρο-μαύρο και με πηγή έμπνευσης τη Κούβα, η συλλογή του οίκου δεν θα μπορούσε παρά να είναι καθηλωτική. Σημείο αναφοράς στα 90's οι έντονοι ώμοι.

balmain


Marc Jacobs
Δυνατά κοντράστ, έντονες ρίγες και λιτές γραμμές στα ρούχα. Ο συνδιασμός που απογείωσε τη συλλογή.

MJA 0437.450x675


Chanel
Μια απροσδόκητη μίξη κομψότητας, δυναμισμού και πολυτέλειας δια χειρός Karl Lagerfeld.

CHA 0024.450x675

Céline
Απλές  και λιτές γραμμές, αποπνέουν φινέτσα σε μια άκρως σοφιστικέ συλλογή.

celine


Valentino
Όταν ο ρομαντισμός συναντά το all time classic άσπρο-μαύρο, το αποτέλεσμα είναι αυτό.

VAL 0173.450x675

Αναγνώστες